جواد کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای هدایت آب های سطحی و فاضلاب کمپ ها و مناطق مختلف شهر 6 هزار متر لوله گذاری انجام شده و تمامی این آب های سطحی و فاضلاب به خطوط اصلی شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب متصل شده است.
وی اظهار کرد: علاوه بر آن یک هزار و 200 متر لوله گذاری نیز در کمپ زلزله زدگان شهرک های فرهنگیان و نیروی انتظامی انجام و 2 عدد منهول آب نیز نصب شده است که فاضلاب این شهرک ها را به خطوط اصلی شبکه جمع آوری فاضلاب شهری وصل کرده و باعث کاهش مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی شده است.
رییس آبفای سرپل ذهاب گفت: عملیات شستشوی جداول خیابان های سطح شهر، کوچه ها و معابر شهرستان نیز به صورت گسترده و با حضور تیم هایی از آبفای استان کرمانشاه با دستگاه واترجت انجام شده است.
وی گفت: مجموعه اقدام هایی که در راستای حل مشکلات زیست محیطی برای هدایت آب های سطحی و فاضلاب در شهر صورت گرفته قابل توجه است.
کریمی افزود: هم اکنون تیم های آبفا با تمام توان در خدمت زلزله زدگان هستند تا در جایی که نیاز باشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی لازم را ارائه دهند.
وی گفت: همچنین برای تامین آب شرب زلزله زدگان نیز مشکلی نداریم و 6 هزارعلمک آب شرب در نقاط مختلف شهر نصب شده تا زلزله زدگان از این علمک ها آب شرب و آشامیدنی خود را تامین کنند.
وی گفت: هر روز نیز نمونه گیری بهداشتی از آب شرب برای اطمینان از بهداشتی بودن آب آشامیدنی انجام می شود.
وی شمار مشترکان زیرپوشش اداره آب و فاضلاب شهری سرپل ذهاب را 15 هزار و 800 مشترک بیان کرد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
3012/8066/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.