رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام یک باند سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: سارقان دستگیر شده به 11 فقره سرقت در زمینه سرقت خودرو و لوازم داخل آن اعتراف کردند. 

وی خاطرنشان کرد: در پی افزایش سرقت خودرو و قطعات داخل آن در حوزه یکی از کلانتری‌های سطح شهر کرمانشاه و ارجاء موضوع به پلیس آگاهی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

سرهنگ امیری تصریح کرد: سارق از افراد سابقه‌دار بوده که در بازجویی‌های ابتدایی به عمل آمده منکر ارتکاب هرگونه سرقتی شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه یادآور شد: در ادامه و با انجام تحقیقات فنی و ارائه مستندات و شواهد لازم، متهم لب به اعتراف گشود و به 3 فقره سرقت خوردو و 8 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همدستی شخصی دیگر اعتراف کرد. 

وی افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده مخفی‌گاه همدست وی نیز شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

سرهنگ امیری یادآوری کرد: پس از دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی وی به ارتکاب سرقت با همدستی متهم ردیف اول اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی ادامه داد: متهمین در ادامه تحقیقات به عمل آمده اعتراف کردند که اموال مسروقه را به شخصی در سطح شهر به فروش می‌رساندند. 

وی تصریح کرد: شخص مالخر نیز در عملیاتی پلیسی دستگیر و پس از مواجهه با متهمان به خرید لوازم و قطعات خودروهای مسروقه اعتراف کرد. 

سرهنگ امیری در پایان با بیان اینکه محل‌های سرقت و افراد مالباخته شناسایی شدند، یادآور شد: پرونده پس از انجام تحقیقات همراه متهمان به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.