صادق خدادادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هفت کیلومتری تازه آباد مکانی برای دفن نخاله های ساختمان های تخریبی زلزله جانمایی شده است و این پسماندها به صورت مستمر به این مکان حمل می شوند.
وی در خصوص وضعیت چادرها نیز گفت: برخی از افراد بدون آنکه خانه هایشان تخریب شده باشد به علت ترس از زلزله در چادرها ساکن شده بودند که با پیش گرفتن سیاست بازگشت به خانه ها با رضایت شهروندان، پس از گفت و گو با معتمدان محل و اعضای شورای شهر موفق شدیم حدود 200 چادر را از سطح شهر جمع آوری کنیم و چادرها را نیز به خود افراد تحویل دادیم.
فرماندار ثلاث باباجانی در خصوص روند صدور پروانه ساخت نیز توضیح داد که روند کار به خوبی پیش می رود و انتظار می رود روند صدور تا پایان سال یا در نهایت تا پایان فروردین 97 تمام 600 پروانه تخریبی نوع یک صادر شود.
خدادادی همچنین در خصوص پرداخت خسارت بیمه ها و نیز پرداخت تسهیلات گفت که مشکلی وجود ندارد و روند کار به خوبی پیش می رود.
شهرستان ثلاث باباجانی با 38 هزار نفر جمعیت در 136 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7457/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.