به گزارش ایرنا، سیروس خانی یکشنبه در یازدهمین جلسه شورای فرهنگی و امور جوانان که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: همه ما در گسترش نشاط و شادی و تلاش برای داشتن شهری سالم، مسئول هستیم.
وی با بیان اینکه رتبه بالای ایران در زمینه ابتلا به بیماری های قلبی نگران کننده است، اظهار داشت: تحرک نداشتن و مصرف موادغذایی ناسالم و یا آغشته به مواد شیمیایی و همچنین داشتن رژیم غذایی ناسالم موجب بالارفتن این آمار شده است.
وی با بیان اینکه همه چیز درمان نیست و باید به فکر پیشگیری برآییم، افزود: به منظور گسترش فرهنگ نشاط و ورزش در جامعه از هم اکنون برای برگزاری همایش بزرگ خانوادگی شهروندان کرمانشاهی در دهه نخست اردیبهشت آینده دست به کار شده ایم.
خانی به ضرورت همکاری ارگان ها برای هرچه بهتر برگزارشدن این مراسم اشاره کرد و افزود: در این راستا ارگان های مربوطه همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برگزاری مراسم نمایشی و عروسک گردانی، صدا و سیما با تبلیغات میدانی و میراث فرهنگی با عرضه صنایع دستی در حاشیه این همایش می توانند در زمینه گسترش شور و نشاط بیشتر یاری رسان باشند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کرمانشاه با تاکید براینکه از دانشگاه های علوم پزشکی، رازی و جهاد دانشگاهی نیز انتظار همکاری می رود، به فعالیت های دیگر ارگان ها برای باشکوه برگزار شدن این همایش اشاره کرد.
در ادامه رییس کمیسیون ورزشی شورای شهر کرمانشاه افزود: در سال های اخیر برنامه های مطلوبی برای نهادینه شدن ورزش همگانی صورت گرفته که برگزاری همایش های بزرگ پیاده روی خانوادگی و بالارفتن رغبت شهروندان نمونه ای از آن است.
سالار احمدزاده، به چالش ها و فراز و نشیب های گذشته برای نهادینه سازی فرهنگ ورزش بانوان به دلیل برخی مسایل عشیره ای در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: هم اکنون با یک همدلی و یکپارچگی رویه، شاهد مقبولیت ورزش بانوان کرمانشاهی شده ایم به گونه ای که برخی استان ها از این موفقیت برای خود الگوسازی کرده اند.
وی افزود: شورای شهر کرمانشاه برای هرچه بهتر برگزارشدن همایش بزرگ خانوادگی پیش رو آماده همکاری با اداره ورزش و جوانان است و در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.
حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفر استان در شهرستان کرمانشاه ساکن هستند.
8066/7460
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.