علی محمد زورآوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: وزش باد که در نواحی غربی استان از شدت بیشتری برخوردار است امکان وارد آوردن خساراتی را نیز دارد.
وی ادامه داد: به دنبال این پدیده باید از عصر امروز (جمعه) تا اواسط وقت فردا (شنبه) منتظر ورود پدیده گرد و غبار به جو استان باشیم.
زوراوند خاطرنشان کرد: پدیده گرد و غبار مناطق غربی و حتی نواحی شمال غربی و مرکز استان را متاثر می کند.
معاون هواشناسی کرمانشاه گفت: البته بارش هایی به صورت غالبا پراکنده برای نقاطی از استان مانند پاوه، جوانرود، دالاهو و ثلاث باباجانی هم پیش بینی می شود.
وی همچنین با اشاره به وضعیت دمایی مناطق مختلف استان، افزود: امروز دمای شهر کرمانشاه در گرمترین ساعت به 21 درجه و امشب در خنک ترین حالت به هفت درجه بالای صفر می رسد.
زوراوند افزود: همچنین دمای امروز شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب به 26 و 25 درجه بالای صفر می رسد تا گرمترین نقاط استان باشند.
وی در پایان گفت: تا اواسط هفته آینده تغییرات دمایی محسوسی در سطح استان رخ نخواهد داد اما از روز دوشنبه با ورود موج جدید دیگری به جو استان انتظار می رود قدری دمای هوا کاهش یابد.
میانگین بارش باران در استان کرمانشاه از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون به 305 میلی متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 50 درصد و نسبت به دوره بلند سه درصد رشد داشته است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 940 هزار هکتار زمین کشاورزی و باغ است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.