احمد روشن زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: همایون همتی ورزشکار کرمانشاهی است که به عنوان یکی از پنج ملی پوش کشور در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.
وی یادآوری کرد: مسابقات دو صحرانوردی آسیا در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان 24 اسفند به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد.
روشن زاده افزود: تیم ملی دو صحرانوردی کشورمان نیز با 10 ورزشکار (5 ورزشکار در بخش بزرگسالان و 5 ورزشکار در بخش جوانان) به این رقابت ها اعزام خواهد شد.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه تصریح کرد: همتی دونده کرمانشاهی عضو تیم ملی در بخش بزرگسالان به رقابت با حریفان می پردازد.
وی یادآور شد: همتی به تازگی در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور که حدود 2 ماه پیش در تهران برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرد.
روشن زاده در پایان از جواد خسروشیری، علیرضا نورمحمدی، بهرام بمپوری و عباس فتحی به عنوان مربیان و کادر فنی تیم های بزرگسالان و جوانان ایران یاد کرد.

**فوتسالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شد
دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه از دعوت سارا شیربیگی بانوی ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان خبر داد.
امیر دولتشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از روز شنبه 19 اسفند با حضور 19 بازیکن از 12 استان کشور آغاز می شود.
وی یادآوری کرد: این اردو به مدت 10 روز تا 28 اسفند و در مرکز ملی فوتبال ادامه پیدا خواهد کرد.
دولتشاهی در پایان از شهرزاد مظفر به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران یاد کرد.
در استان کرمانشاه بالغ بر یک هزار و 500 ورزشکار زیرنظر هیات دو و میدانی و هشت هزار فوتبالیست زیرنظر هیات فوتبال استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.