محمد کرم کولیوند روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در دو دوره قبلی رقابت های آسیایی قهرمان شده ایم افزود: در تلاش هستیم تا در پاراآسیایی امسال به میزبانی امارات نیز بر سکوی قهرمانی بایستیم.
وی اضافه کرد: هم اینک نخبه های گلبال جوانان کشور در اردوی نهایی تیم ملی قرار دارند و محمد شاه محمدی، علی علی آبادی، مهدی عباسی، علی اصغر اکبری مقدم، ابراهیم جنگجو و علیرضا پورناظمیان به لحاظ فنی بهتر از سایر ملی پوشان بودند که در نهایت انتخاب شدند.
کولیوند بیان کرد: تیم ملی کشورمان مدافع عنوان قهرمانی است و امسال هر چند حضور در فینال بازی ها را پیش بینی کرده ایم اما هدف ما کسب عنوان قهرمانی است.
وی افزود: تیم های ژاپن، کره جنوبی، عراق، چین و تایلند حریفان اصلی ما در رقابت های پاراآسیایی جوانان به شمار می روند.
سرمربی تیم گلبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: البته هر دوره به لحاظ سنی شاهد تغییرات گسترده در ترکیب تیم ها هستیم و برهمین اساس شرایط آسانی برای کسب عنوان قهرمانی نداریم.
وی بیان کرد: برای آمادگی نهایی ملی پوشان نیز هشتمین و آخرین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات پاراآسیایی امارات را از دهم ماه جاری در تهران برگزار خواهیم کرد و سپس تیم عازم امارات می شود.
وی افزود: این اردو هفت روزه خواهد بود و محمود یوسفیان به عنوان مربی نیز حضور خواهد داشت.
وی با یادآوری اینکه مسئولان فدراسیون در حد توان زمینه های لازم را برای آماده سازی تیم اعزامی فراهم کردند ابراز امیدواری کرد: با کسب نشان طلا به کشورمان بازگردیم.
محمدکرم کولیوند مربی شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان شهریورماه جاری به عنوان سرمربی تیم ملی گلبال جوانان کشورمان منصوب شد.
این مربی تاکنون در رده های مختلف افتخارهای زیادی در پرونده خود دارد و یکی از بهترین مربیان گلبال کشورمان به شمار می رود.
کولیوند سابقه مربیگری تیم ملی گلبال جوانان و امید نابینایان و کم بینایان کشور را دارد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.