به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین در آیین نمادین زنگ احسان و نیکوکاری در مدرسه ابتدایی شاهد قصرشیرین گفت: کار خیر و کمک به هم نوع از صفات برجسته اخلاقی است.
نعمت الله نازپرورده افزود: 17 پایگاه امروز در سطح مدارس شهرستان قصرشیرین، هدایای دانش آموزان را در آستانه سال نو برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت جمع آوری می کنند.
وی اظهار کرد: باید در روزهای پایانی سال و در آستانه قرار گرفتن در عید باستانی نوروز، شادی هایمان را با دیگر هم نوعان خود تقسیم کنیم و به یاری نیازمندان بشتابیم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) تاسیس شد، تاکنون خدمات ارزنده ای به نیازمندان جامعه ارائه کرده است.
مدیر کمیته امداد امام (ره) قصرشیرین نیز در این مراسم گفت: در جشن عاطفه های امسال در مجموع 27 پایگاه شامل 17 پایگاه در سطح مدارس و 10 پایگاه در سطح شهر با همکاری آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت سپاه ، کمک های مردم را جمع آوری می کنند.
بیژن چابک افزود: مردم نوعدوست قصرشیرین می توانند با مراجعه به این پایگاه ها که از امروز به مدت سه روز برپا شده است، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.
وی اظهارداشت: پارسال در مجموع 350 میلیون ریال در آیین جشن نیکوکاری جمع آوری شد که پیش بینی می شود امسال این میزان کمک به 750 میلیون ریال برسد.
وی گفت: کمک های جمع آوری شده در مدارس بین دانش آموزان بی بضاعت و کمک های پایگاه های سطح شهر نیز با همکاری ناحیه مقاومت سپاه بین نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد توزیع می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون یک هزار و 100 خانوار با جمعیت 2 هزار و 600 تن، از خدمات مختلف کمیته امداد امام (ره) قصرشیرین برخوردارند.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.