به گزارش ایرنا، در این آیین امام جمعه موقت دیر گفت: رسالت مربیان پرورشی تربیت انسان صالح است که برای خود و خانواده در آینده موثر باشد.
حجت الاسلام ابراهیم بحرانی افزود: مربیان پرورشی همچون باغبان برای پرورش یک گل با تحمل سختی ها زحمت می کشند.
وی گفت: یکی از آداب ضروری در فضای مدرسه برای دانش آموز یادگیری مهارت های خود کنترلی است که مربیان پرورشی باید تلاش کنند.
مدیرآموزش و پرورش دیر گفت: نقش مربیان پرورشی دفاع از ارزش های معنوی و پاسداری از انقلاب اسلامی است.
احمدعبدالله زاده افزود: نهاد تربیتی زایش های تشکیلاتی متفاوتی دارد که توانسته بخش عظیمی از اهداف آموزش و پرورش به سرانجام برساند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش دیر گفت: تعلیم و تربیت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که همه باید در این زمینه فعال شوند.
اسماعیل مختارزاده ضمن قدردانی از همه فرهنگیان این شهرستان افزود: معاونت پرورشی شهرستان در امور فرهنگی، هنری، دینی تمام تلاش خود را برای تربیت دانش آموزان بکار می گیرد و در این زمینه موفقیت های زیادی در شهرستان، استان و کشور کسب کرده است.
وی گفت: حضور روحانیون در مدارس، برگزاری کارگاه های آموزشی موادمخدر، فضای مجازی و همایش 'دختران امروز، مادران فردا' بخشی از کارهای امورپرورشی در سال جاری است.
مسئول امور تربیتی اداره آموزش و پرورش دیر به ایرنا گفت: در این مراسم 130 تن از معاونان، مشاوران، مربیان پرورشی و تربیت بدنی، مربیان بهداشت با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.
حبیب اسدی افزود: در مسابقات فرهنگی و هنری سرود و تئاتر امسال 2 هزار دانش آموز حضور داشتند که نفرات برتر به مرحله استانی معرفی می شوند.
شهرستان دیر در 200 کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.