مرادحاصل مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازه زمانی 40 میلیون لیتر بنزین، 45 میلیون لیتر نفت سفید و 65 میلیون لیتر نفت گاز در شهرستان های آسیب دیده از زلزله توزیع شده است.
او گفت: با توجه به کاهش محسوس دمای هوا در استان، ارسال سوخت به مجاری عرضه و همچنین توزیع نفت سفید بین خانوارهای مناطق زلزله زده به طور مداوم در حال انجام است.
وی با بیان اینکه تأمین سوخت شهرهای زلزله ‌زده نیز با استفاده از دفترچه‌های هلال‌احمر تأمین می‌شود، اظهار کرد: در شهرستان‌های زلزله ‌زده حدود 113 فروشندگی انجام ذخیره‌سازی، تأمین و توزیع سوخت نفت سفید گرمایش زلزله‌ زده‌ها را عهده‌دار هستند.
مرادی با اشاره به اینکه با توجه به میزان موجودی سوخت استان، شهروندان هیچ گونه نگرانی در راستای تأمین سوخت نداشته باشند، گفت: با توجه به اطلاعات هواشناسی، از قبل پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای ارسال سوخت موردنیاز مجاری عرضه در استان اتخاذ شده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.