مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استاندار کرمانشاه روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا افزود: برنامه ملاقات عمومی با مردم ثلاث باباجانی با حضور تمامی مدیران کل استان از ساعت 9 تا 13 روز پنجشنبه 26 بهمن ماه برگزار می شود.
بهرام سلیمانی گفت: مدیران به منظور ‍پاسخگویی و بررسی مشکلات مردم رأس ساعت تعیین شده در محل ادارات متناظر خود در شهرستان مذکور حضور خواهند یافت.
وی اظهار داشت: در دی ماه گذشته، برنامه ملاقات عمومی با مردم با حضور مدیران کل در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد که یک تجربه ی موثر و رضایت بخش بود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با این کار در وقت مردم و همچنین کاهش هزینه های ایاب و ذهاب به مرکز استان صرفه جویی می شود، نکته مهم دیگر اینکه افراد کم توان نیز با سهولت بسیار بیشتری به مدیران کل ادارات دسترسی پیدا می کنند.
سلیمانی تاکید کرد: در این نشست مدیرانی که در زمینه امور زلزله زدگان و روند بازسازی نقش موثری دارند؛ حضور ویژه ای خواهند داشت.
وی اظهار داشت: در این ملاقات عمومی مدیران بطور میدانی و از نزدیک در جریان مشکلات مردم زلزله زده قرار می گیرند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: پس از اتمام این برنامه ملاقات عمومی، ساعت 14 نشست جمع بندی و ارائه گزارش توسط مدیران مربوطه به ریاست استاندار کرمانشاه در فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی برگزار می شود.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.