به گزارش خبرنگار ایرنا، ارجمند عصر چهارشنبه در این مراسم که در سرسرای اجتماعات هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: هدف از ورزش کردن و حضور در میادین مسابقه تنها غلبه بر حریف و قدرت نمایی نیست بلکه هدف پرورش روح و جسم آدمی و نشان دادن منش های پهلوانی بزرگان است.
وی ادامه داد: پرورش روح و جسم 2 بال یک پهلوان و ورزشکار می تواند باشد تا بوسیله آن ها عالی ترین مدارج انسانی را طی کند.
ارجمند افزود: محبی کشتی گیر مطرح کرمانشاهی همان کسی است که وقتی روی سکوی قهرمانی قرار گرفت زمان اهتزار پرچم آمریکا از روی سکو پائین آمد تا نشان دهد یک پهلوان واقعی است.
این هنرمند سینما و تلویزیون ادامه داد: اگر کرمانشاه را دیار پهلوانان می خوانند سخنی گزاف نیست، چرا که پهلوانانی مانند برادران محبی در آن حضور دارند.
وی تصریح کرد: محمدحسن و محمدحسین محبی هر 2 در تاریخ ورزش این کشور به پاکی و پاکدامنی شهره بوده و هستند و بدون شک الگوهای بسیار خوبی برای ورزشکاران ایرانی محسوب می شوند.
ارجمند در پایان تلاش برادران محبی برای تربیت کشتی گیران جوان را ستود و گفت: حضور آن ها در ورزش کرمانشاه نعمتی است که باید مسئولان قدر آن را بدانند.

2 سال برای برگزاری همایش تجلیل از برادران محبی
ابوالحسن باقری نسب سخنگوی انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه نیز در ابتدای این همایش، گفت: خوشحالم که پس از 2 سال تلاش توانستیم همایش تجلیل از برادران محبی را از قهرمانان بنام ورزش کشتی کشور برگزار کنیم.
وی ادامه داد: از 2 سال پیش در تدارک برگزاری چنین برنامه ای بودیم اما برادران پرافتخار محبی راضی به برگزاری همایش نمی شدند تا اینکه سرانجام توانستیم رضایت آن ها را جلب کنیم.
باقری نسب در پایان گفت: تجلیل از قهرمانان ارزشمند ورزشی استان را سعی می کنیم ادامه دهیم چرا که چهره های ممتاز ورزشی زیادی در استان وجود دارند که شایسته تجلیل و قدردانی هستند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و جایزه از از سال ها تلاش محمد حسن و محمدحسین محبی در عرصه کشتی قدردانی شد.
کسب یک نقره و یک برنز از مسابقات جهانی، یک طلا و یک برنز در مسابقات قهرمانی آسیا و پنج مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا از جمله افتخارات بین المللی محمدحسن محبی است.
محمدحسین محبی نیز دارای یک مدال نقره از مسابقات جهانی، یک طلا و یک برنز از بازی های آسیایی و 2 طلا و یک برنز در مسابقات قهرمانی آسیا می باشد.
7458/8066 خبرنگار مسعود اسماعیلی انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.