به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از برادران محبی از پیشکسوتان کشتی کرمانشاهی که در سرسرای اجتماعات هتل پارسیان برگزار شد، اظهار کرد: این 2 چهره ماندگار ورزش، خدمات فراوانی را به کشتی کشور و استان ارائه کرده اند.
وی با بیان اینکه محمدحسن و محمدحسین محبی امروز الگوی هزاران کشتی گیر ایرانی هستند، افزود: حضور دلاورانه آن ها روی تشک کشتی که البته همواره نیز با روحیه و منش پهلوانی همراه بود، هرگز از اذهان پاک نمی شود.
بازوند خاطرنشان کرد: خلاقیتی که برادران محبی در کشتی داشتند باعث شد تا سال ها در سطح اول کشتی جهان باقی بمانند و در طول سالیان متمادی افتخارات زیادی را کسب کردند.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: مردم این دیار از دیرباز به داشتن روحیه پهلوانی شناخته شده اند و در واقع مرام پهلوانی در شناسنامه مردم این استان ثبت شده است.
وی در پایان از برگزارکنندکان همایش تجلیل از برادران محبی قدردانی و ابراز امیدواری کرد مشابه چنین مراسمی برای سایر قهرمانان ورزشی استان نیز برگزار شود.

**برادران محبی امید را به کشتی کرمانشاه بازگرداندند
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: برادران محبی با حضور خود در هیات کشتی، امید را به ورزش اول کشور باز گرداندند.
ارسلان حسینی خاطرنشان کرد: محمدحسن و محمدحسین محبی از دیرباز الگوی کشتی گیران زیادی بوده اند و در سال هایی که در میادین حضور داشتنند افتخارات زیادی را کسب کردند.
وی ادامه داد: از زمانی هم که برادران محبی مسئولیت هیات کشتی کرمانشاه را پذیرفته اند شاهد پیشرفت بسیار خوبی در این رشته بوده ایم و بازهم به دوران اوج گذشته بازگشته ایم.
حسینی در پایان اظهار کرد: ورزش کرمانشاه قدردان بزرگانی مانند برادران محبی هست و امیدوارم با تلاش این عزیزان شاهد پیشرفت هرچه بیشتر استان در حوزه ورزش باشیم.

**مدیون مردم کرمانشاه هستیم
محمدحسن محبی از پیشکسوتان کشتی کرمانشاه که این مراسم به پاس سال ها زحمت وی و برادرش محمدحسین برگزار شد، بخاطر برگزاری چنین مراسمی از بانیان آن قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه او و بردارش راضی به برگزاری چنین همایشی نبوده اند، گفت: ما خود را مدیون مردم استان کرمانشاه می دانیم که در هر شرایطی حمایت خود را از این خدمت گزاران خود دریغ نکرده اند.
محبی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه در آینده نزدیک و با تلاش های استاندار شاهد وضعیت بهتری در استان باشیم، برای تمامی مردم کشور ما آرزوی سربلندی کرد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و جایزه از از سال ها تلاش محمد حسن و محمدحسین محبی در عرصه کشتی قدردانی شد.
کسب یک نقره و یک برنز از مسابقات جهانی، یک طلا و یک برنز در مسابقات قهرمانی آسیا و پنج مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا از جمله افتخارات بین المللی محمدحسن محبی است.
محمدحسین محبی نیز دارای یک مدال نقره از مسابقات جهانی، یک طلا و یک برنز از بازی های آسیایی و 2 طلا و یک برنز در مسابقات قهرمانی آسیا می باشد.
7458/8066 خبرنگار مسعود اسماعیلی انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.