به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با گرامیداشت 22 بهمن و دهه مبارک فجر، با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن واجب شرعی است، افزود: همگان وظیفه دارند برای پاسداری از دین خدا در این راهپیمایی شرکت کنند.
وی اضافه کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نیز یک واجب شرعی و پاسخی به تمام توطئه ها و آشوب های دشمنان و معاندان نظام است.
وی افزود: جمهوری اسلامی تنها کشوری در جهان است که بر اساس آیات الهی و دین خدا تشکیل شد و حکومت آن بر اساس دین اداره می شود.
خطیب جمعه قصرشیرین بیان کرد: دشمنان بدانند که نمی توانند نسبت به این نظام الهی و دینی کوچکترین تعرضی کنند زیرا نظام ما دینی و مردم دیندار با رهبری الهی رهبر معظم انقلاب حافظ آن هستند.
حجت الاسلام ملکی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن می داند اگر کشوری امنیت داشته باشد نفوذ ناپذیر است، ادامه داد: دشمنان با اجرای توطئه های مختلف درصدد از بین بردن امنیت نظام ما است.
وی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه بین الملل دارای عظمت و اقتدار است و با قدرت ، توان این را دارد که در مقابل هرگونه توطئه ای بایستد.
خطیب جمعه قصرشیرین افزود: امروز تنها راه مقابله با دشمن و آشوب و اغتشاش، حفظ وحدت است و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نیز در راستای حمایت از مظلومان بی دفاعی است که امید آن ها ایران اسلامی است.
حجت الاسلام ملکی گفت: مردم انقلابی قصرشیرین نیز یکشنبه آینده همراه با سایر ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان تکلیف واجب خود حضور خواهند یافت و بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید پیمانی دوباره می بندند.
7079/3012/3033 خبرنگار:نازنین باباخانی** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.