به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در سرسرای تدبیر استانداری، با بیان اینکه در این مدت 50 پروژه نیز کلنگ زنی می شود، افزود: برای کلنگ زنی این تعداد پروژه نیز 124 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
به گفته او، در مجموع با بهره برداری و افتتاح طرح های دهه فجر برای یک هزار و 398 نفر شغل ایجاد می شود.
وی به حضور رئیس جمهوری در استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: دکتر روحانی قرار است برای افتتاح پروژه راه آهن و بازدید از مناطق زلزله زده به استان سفر کند اما زمان آن هنوز مشخص نشده است.
وی به سه پروژه اولویت دار استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: روند ساخت طرح های راه آهن، پتروشیمی اسلام آباد غرب و پالایشگاه آناهیتا طولانی شده و مردم با حساسیت در باره آنها صحبت می کنند.
وی با بیان اینکه به افکار عمومی برای این پروژه ها حق می دهم، افزود: روند بهره برداری از این طرحها طولانی شده و بنده بیشتر از افکار عمومی به دنبال افتتاح آنها هستم.
استاندار کرمانشاه در مورد پروژه راه آهن کرمانشاه نیز گفت: این طرح را زمانی افتتاح می کنیم که شکل عادی را به خود بگیرد و مردم بتوانند از قطار استفاده کنند.
مطالعات طرح راه آهن کرمانشاه از سال 69 شروع شد اما 11 سال بعد از آن یعنی در سال 1380 مرحله اجرای این طرح آغاز شد و در طول یک دهه یعنی تا سال 1390 راه آهن از اراک به ملایر رسید یعنی هر سال 9 کیلومتر و در مجموع 90کیلومتر از این خط اجرا شد تا بتدریج وارد غرب کشور و شهر کرمانشاه شود.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.