فرماندار شهرستان دامغان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت : 53 طرح از 60 طرح افتتاحی دهه فجر در دامغان، عمرانی و هفت طرح مربوطه به بخش اقتصادی و تسهیلاتی است.
علی اصغر مجد افزود : چهار طرح راه و ترابری، سه طرح منابع طبیعی، چهار طرح بنیاد مسکن، یک طرح شهرداری دیباج، 15 طرح توزیع برق منطقه ای، یک طرح راه آهن ، هفت طرح جهاد کشاورزی، یک طرح ارتباطات و زیرساخت، 2 طرح نوسازی مدارس، هشت طرح گازرسانی به روستاها و بقیه طرح های مربوط به بخشداری مرکزی و امیرآباد است.
وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از تعداد طرح زمینه اشتغال 50 تن در شهرستان دامغان فراهم شده است، گفت: عملیات اجرایی 14 طرح نیز امروز در شهرستان دامغان به مناسبت دهه فجر آغاز شد.
مجد یادآور شد: بهره برداری از مرحله اول کارخانه لبنیات گلزار دامغان با نام تجاری بوردا در شهرک صنعتی این شهر با صرف 62 میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح های افتتاحی به مناسبت دهه فجر در دامغان بود.
فرماندار دامغان، تعداد افراد مشغول به کار در این واحد تولیدی را 15 تن اعلام و اضافه کرد : این کارخانه، تنها کارخانه لبنیات دامغان است که در حال حاضر کار خود را آغاز کرده است و امیدواریم با گسترش تولیدات کارخانه، شاهد افزایش نیروی کار و آورده اقتصادی در شهرستان باشیم.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر سال گذشته 80 طرح با صرف بیش از 62 میلیارد ریال اعتبار در 16 حوزه شهرستان دامغان افتتاح شده بود، شهرستان دامغان 90 هزار نفر جمعیت دارد و 630 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
به مناسبت سی‌و نهمین دهه فجر انقلاب اسلامی دراستان سمنان 461 طرح مختلف عمرانی و اقتصادی با بیش از سه هزار و 127 میلیارد ریال در حال افتتاح است.
9856/6103
خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.