مدیرکل ستاد بحران استان کرمانشاه گفت: به دلیل بارندگی برف در مناطق زلزله زده تمامی مسئولان و نیروهای امدادی به صورت آماده‌باش آماده امدادرسانی هستند.

رضا محمودیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بارش برف در بسیاری از مناطق استان کرمانشاه از روز گذشته آغاز شده است و مردم مناطق زلزله زده این استان  را دچار مشکل کرد.

وی افزود: با وجودی که این مردم از برق و وسایل گرمایش مانند هیتر و چراغ والور استفاده می‌کنند ولی باز هم با توجه به شرایط هوای سرد که در منطقه حاکم است این مردم عزیز دچار مشکلاتی هستند.

محمودیان عنوان کرد: به تمامی مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اسکان‌های اضطراری، برق، نفت، هیتر و والور به صورت رایگان در اختیارشان قرار گرفته است و بن‌های ارزاق تا دوماه آینده به آنها داده شد.

وی اظهار داشت: به دستور استاندار کرمانشاه هوشنگ بازوند تمامی مسئولان شهرستان‌های زلزله زده با توجه به سرمای شدید هوا نباید از مناطق خارج شوند و نیروهای امدادی به صورت آماده باش قرار گرفته تا در صورت نیاز به این مردم امدادرسانی کنند.

وی در پایان گفت: مردم زلزله زده استان کرمانشاه مرزداران و ضامن امنیت کشور هستند و تا جایی که بتوانیم در امدادرسانی به این عزیزان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.