حیدر بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، یک هزار و 122 مورد احداثی و 756 مورد نیز از نوع تعمیری ارزیابی شده است.
وی اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 180 خانوار مددجو برای دریافت تسهیلات بازسازی واحدهای مسکونی، به بانک های عامل معرفی که 446 خانوار موفق به عقد قرارداد شده اند.
وی بیان کرد: تاکنون کار احداث 306 واحد مسکونی خانواده های زیرپوشش کمیته امداد (ره) سرپل ذهاب زیرنظر ناظران فنی بنیاد مسکن آغاز شده که در مرحله پی کنی، دیوارچینی و مراحل تکمیل سفت کاری است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی سرپل ذهاب اضافه کرد که مقرر شده تا پایان اسفند سال جاری، حدود 250 واحد مسکن مددجویان زیرپوشش این نهاد تکمیل و به بهره برداری برسد.
بهرامی اظهارکرد: همچنین احداث 50 مورد فضای خودکفایی دامپروری با متراژ 50 مترمربع در روستاهای تابعه سرپل ذهاب نیز در تفاهمنامه با نیروهای سپاه دانشگاه امام حسین (ع) درحال اجراست.
وی گفت: برابر موافقت رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، عیدی مددجویان زیرپوشش معادل سه ماه حقوق کمک معیشت در پایان سال جاری در مناطق زلزله زده پرداخت می شود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد که سه هزار و 400 خانوار آن در قالب هشت هزار و 764 تن ، زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.