به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز سه شنبه با حضور در مدرسه روستای 'گیج' و قدردانی از تلاش های دلسوزانه معلم این روستا گفت: این اقدام ارزشمند، به تمام معنا کارعاشقانه معلمی است و با هیچ اقدامی نمی‌توان از آن قدردانی کرد.
وی تصریح کرد: کار و روحیه عظیم آقای نگاری بسترساز ترویج روحیه نوع‌دوستی، انسان‌دوستی و ایثار است.
فرماندار روانسر اظهار کرد: این سرزمین مهد پرورش انسان های بزرگی است که تاریخ به آنها افتخار می کند چرا که در طول سال‌های گذشته معلمان بسیاری بودند که بدون هیچ چشم‌داشتی در سخت‌ترین و دشوارترین لحظات، آفریننده باشکوه‌ترین جلوه‌های معلمی شدند.
ویسمرادی از معلمی به عنوان شریف ترین و پرمسئولیت ترین مشاغل یاد کرد و گفت: بدون شک در جامعه اسلامی، اساسی ترین کار تعلیم و تربیت است.
مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز گفت: همکار متعهد و وظیفه شناس ما در حوزه آموزش ابتدایی آقای توفیق نگاری با احساس مسئولیت، وظیفه معلمی خود را با وجود بیماری به نحو مطلوب انجام می دهد.
عثمان ویسی افزود: علاقه شدید و وابستگی جالب دانش آموزان به این معلم و علاقه اش به انجام وظیفه الگویی از جلوه های زیبا معلمی است.
توفیق نگاری مدیر آموزگار دبستان تلاش روستای گیج از توابع بخش مرکزی شهرستان روانسر با توجه به مشکلات جسمی حضور در جمع دانش آموزان را به استراحت پزشکی ترجیح داده است.
آقای نگاری با وجود شکستگی دست و پا و نیز داشتن 2 ماه مرخصی استعلاجی هر روز در مدرسه حاضر و با عشق وعلاقه خاصی امور آموزشی و پرورشی مدرسه را انجام می دهد.
دبستان تلاش روستای گیج از توابع دهستان حسن آباد بخش مرکزی روانسر دارای 10 دانش آموز است و دانش آموزان در کانکس مشغول تحصیل هستند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.