قاسم پوستین دوز روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج از مجموع 100 امتیاز پروژه مهر 96 توانست 97 امتیاز را در شاخص های بیست گانه این طرح ملی کسب کند.
وی بیان کرد: این ناحیه در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی سال تحصیلی 96-95 نیز موفق به کسب رتبه اول استان البرز شد.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج توانست در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی سال تحصیلی 96-95 نیز در بین نواحی و مناطق از مجموع 100 امتیاز به 92.5 امتیاز دست یابد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ادامه داد: پروژه مهر 96 یکی از مهمترین برنامه‌های سالانه این اداره‌ کل در استان البرز است که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد عدالت آموزشی داشته باشد.
پوستین دوز با بیان اینکه کیفیت‌بخشی، ارتقای عدالت آموزشی و تلاش برای تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس، از مهمترین مزیت‌های اجرای این طرح است، یاد آور شد: باید به محور کیفیت‌بخشی آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی در این طرح توجه ویژه ای کرد.
وی خاطر نشان کرد: پروژه مهر نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی در فرآیند تعلیم و تربیت است.
وی گفت: عملیات اجرایی پروژه مهر به منظور ایجاد هماهنگی ها و تصمیم سازی های درست و بهینه برای بازگشایی مدارس و ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان از نیمه خرداد ماه 96 در این ناحیه آغاز شده تا بستر مناسب برای سال تحصیلی 97-96 در مدارس فراهم آید.
وی در ادامه افزود: برای اجرای برنامه های پروژه مهر در این ناحیه ، کمیته های تعمیر و تجهیز، سازماندهی، نظارت و ارزیابی، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و تایید صلاحیت تشکیل شد.
وی تاکید کرد: موفقیت آموزش و پرورش البرز در کسب این دو رتبه برتر در استان البرز حاصل برنامه ریزی ، هم اندیشی و کار تیمی است.
آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج یک سوم جمعیت دانش آموزی 463 هزار نفری استان البرز را تحت پوشش دارد.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.