بابک سلیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: بانوان وزنه بردار کرمانشاهی هم اکنون روزهای زوج از ساعت 9 تا 12 در سرسرای اختصاصی وزنه برداری این شهر مشغول به تمرین بوده و تحت آموزش قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به استقبال بسیار خوبی که از این رشته ورزشی در میان بانوان استان صورت گرفت احتمالا در آینده سالن وزنه برداری یک روز کامل در اختیار آن ها قرار می گیرد.
سلیمی افزود: به دلیل اینکه اینکه وزنه برداری تازه میان بانوان راه اندازی شده فعلا مسابقاتی برگزار نمی شود اما روزهای 15 و 16 بهمن قرار است یک رکوردگیری عمومی میان وزنه برداران خانم سراسر کشور در تهران به عمل آید و برای تعیین سطح ورزشکاران و انتخاب اوزان آن ها صورت گیرد.
رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه در ادامه از فعالیت بیش از 150 ورزشکار زیرنظر هیات خبر داد و گفت: حدود 70 تا 80 وزنه بردار در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان های دیگر استان فعال هستند.
وی یادآوری کرد: حدود هفت داور و پنج مربی که دارای مدرک ملی و بین المللی هستند نیز در هیات وزنه برداری استان فعالیت می کنند.
سلیمی همچنین با اشاره به فعالیت تمامی هیات های وزنه برداری شهرستان ها، گفت: کرمانشاه، اسلام آبادغرب، هرسین و دالاهو هم اکنون جزو فعالترین هیات های شهرستانی به شمار می روند.
رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با ناکافی دانستن امکانات موجود در هیات های شهرستانی گفت: با این حال تلاش کردیم که بتوانیم حداقل امکانات را برای ورزشکاران خود فراهم کنیم و تقریبا در مدت چهار سال اخیر، پنج بار امکانات مختلفی نظیر تخته و میله را به هیات های شهرستانی دادیم.
وی در عین حال با قدردانی از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه برای حمایت از وزنه برداری استان و اینکه توانسته از راه های مختلف مقداری امکانات برای هیات فراهم کند، گفت: متاسفانه در سال جاری فدراسیون وزنه برداری هیچ کمکی به هیات استان نکرد و تنها یک ست وزنه مستعمل که قبلا در اردوی تیم ملی از آن استفاده می شد به هیات وزنه برداری دادند که آن هم پس از حدود 2 ماه استفاده از رده خارج شد.
سلیمی همچنین حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور را مهمترین برنامه پیش روی هیات ذکر کرد و گفت: این رقابت ها 17 تا 20 بهمن به میزبانی شهر اهواز برگزار شود.
رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه با بیان اینکه هنوز ترکیب تیم کرمانشاه برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور مشخص نشده است، گفت: این کار پس از برگزاری مسابقات استانی و شناخت نفرات برتر انجام می شود.
وی در پایان یادآور شد: رقابت های انتخابی استان نیز روز پنجشنبه 28 دی در سرسرای وزنه برداری شهر کرمانشاه واقع در خیابان تختی برگزار خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.