حسن سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیر به عنوان تنها مسیر ارتباطی 2 شهرستان کنگاور و تویسرکان، پر از نقاط حادثه خیز است که آمار بالای مرگ و میر و حوادث جاده ای حکایت از آن دارد.
نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از پیگیری ها و مکاتبات فراوانی که با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، 2 بانده کردن محور کنگاور – تویسرکان سال گذشته در ردیف بودجه ای قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه امسال نیز برای احداث 2 بانده کردن این محور ردیف بودجه ای تعیین شد، اضافه کرد: 10 میلیارد ریال اعتبار برای شروع کار اختصاص یافته و پیمانکار نیز مشخص شده که به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد کرد.
سلیمانی در ادامه اظهار داشت: همچنین برای 2 بانده کردن محور کنگاور به نهاوند و بیستون به سنقر نیز که از مطالبات به حق مردم منطقه می باشد، تعیین اعتبار شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه توجه جدی در تامین اعتبار و هموار کردن مسیر پیمانکاران برای اجرای پروژه ها را در اولویت کاری خود قرار دهد.
نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: در بخش‌های مختلف اقدام های بسیار مناسبی صورت گرفته که باید به نحو مطلوب و مناسب به اطلاع مردم حوزه انتخابیه برسد.
اجرای عملیات 2 بانده کردن در این محور ضمن کنترل وسائط نقلیه و کاهش بار ترافیکی، تصادفات جاده ای مرگبار را نیز کاهش خواهد داد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.