به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ محمدرضا عدالت خواه در جمع قضات و کارکنان دادگستری استان افزود: این وظیفه مسلم مسئولان است که دغدغه های به حق معیشتی و شغلی ملت را در صدر اولویت کاری خود ببینیند و برای آن تلاش بی وقفه کنند.
وی اظهار کرد که ملت حماسی و ولایی ایران هرگاه که احساس نیاز می شود تا مراتب پایمردی و ایستادگی خود را نسبت به ارکان نظام اسلامی نشان دهند و مایه نومیدی و شرمساری چندین باره دشمنان خارجی و خودفروختگان داخلی را فراهم کنند.
وی گفت: ملت ایران همواره بی مضایقه و درنگ با غریو غیرت و مشت های گره کرده در صفوف وحدت آفرین خود حاضر هستند تا بدخواهان بفهمند سپهر پر مهر ایران با توکل بخدا و هدایت ولایت جولانگاه پرواز آنها نیست.
رئیس شورای قضائی استان کرمانشاه افزود: در این چند روزی که نظام اسلامی از سر مدارا و رافت و کرامت خود با تحرکات مذبوحانه مشتی فریب خورده ساده لوح مماشات داشته همه دریافته اند که امنیت از آب زلال هم برای ملک و ملت گواراتر و واجب تراست.
عدالت خواه گفت: امروز چشم همه مردم به دستگاه های مرتبط این مهم و درراس آنها قوه قضائیه است تا اقتدار قانون و عدالت را برای امان و آسایش ملت به نمایش بگذارند.
وی با قدرشناسی از اخلاص و جان برکف قوای امنیتی، نظامی، انتظامی، بسیج و همه جان بازان میدان نظم و امنیت، افزود: اینک چشم های نگران و دغدغه مندان امنیت منتظر واکنش های مناسب دستگاه قضائی هستند و ما نیز این اطمئنان را به همه مردم می دهیم که با مخلان آسایش و أجیر شدگان اجنبی سر مویی مسامحه نخواهیم کرد و بی هیچ تعللی با تکیه بر موازین قانونی آنها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.
رئیس کل دادگستری کرمانشاه، نعمت بی بدیل ولایت فقیه را گوهر گرانقداری خواند که باید به اشاره پیر روشن ضمیرمان امام راحل عظیم الشان از سر شکر و قدرشناسی، برای مصونیت کشور و ملت از آن پشتیبانی شود.
مردم کرمانشاه روز چهارشنبه 13 دی ماه در محکومیت نا آرامی های اخیر همزمان با سراسر کشور راهپیمایی کردند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.