حسین ویسمرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن محکوم کردن ناآرامی های اخیر افزود: برای بازسازی اموال عمومی باید دوباره از سرمایه مردم هزینه کرد و اعتباری که باید در راستای پیشرفت و توسعه کشور هزینه گردد باید صرف بازسازی این اقدام های نسنجیده شود.
وی تصریح کرد: خواسته ها و مطالبات مردم باید در چارچوب قانون انجام و نباید به هنجارشکنی و ساختارشکنی تبدیل شود.
فرماندار روانسر ادامه داد: اتفاقات و حوادثی که در چند روز اخیر در کشور روی داد بیانگر وجود آزادی های سیاسی و اجتماعی است.
ویسمرادی ادامه داد: در جوامعی که شرایط امنیتی حاکم است به کسی اجازه اعتراض داده نمی شود، اما فضای باز سیاسی و اجتماعی در کشور ما حاکم است و فراهم بودن این فضا به منزله اقدام های ساختارشکنانه نیست و نباید به مقدسات و ارزش های ملی و مذهبی این ملت هتک حرمت شود.
وی اظهار داشت: همه اطلاع داریم مشکلات و نارسائی های در کشور وجود دارد اما نباید این موضوعات بهانه ای باشد برای اینکه مخالفان نظام برای ما تصمیم گیری کنند و راه نفوذ آنان باز شود.
فرماندار روانسر اضافه کرد: جریان هایی در خارج از کشور تلاش دارند تا خدمات 39 ساله نظام را به فنا دهند که ضرورت دارد مردم در این راستا آگاه و هوشیار باشند.
ویسمرادی گفت: هیچ یک از احزاب و گروه های سیاسی و اجتماعی کشور تلاش دشمنان داخلی و خارجی را برای براندازی نظام بر نمی تابند.
وی با تاکید بر اینکه فضا برای انتقاد سازنده و مصلحت جویانه فراهم است، بیان داشت: دولت برای شنیدن انتقادها آمادگی دارد و فضای همدلی برای رفع مشکلات حاکم است.
وی ضمن قدردانی از آگاهی و درایت و دوراندیشی مردم شهرستان روانسر گفت: عامه مردم روانسر، نخبگان و فرهنگیان این شهرستان نشان دادند اهل تقلید کورکورانه نبوده و خود اهل بینش و بصیرت هستند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.