به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدجواد مهری روز شنبه در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی ماه در سرپل ذهاب افزود: در پیام حماسه 9 دی، مردم متوجه شدند که یک لحظه غفلت کنند دشمن آن ها را می بلعد و بصیرت و زمان شناسی نداشته باشند حق و باطل مشترک می شود.
وی اظهار کرد: مردم با وجود ناملایمات، فقر، گرانی، مسئولیت برخی نااهلان از پست های مدیریت و برخورد برخی از مدیران نالایق، در روز 9 دی به صحنه آمدند و حساب دشمنان داخلی و خارجی را یکسره تسویه کردند.
وی خطاب به مردم گفت: اگر بخواهید بار دیگر در تاریخ بدرخشید باید تکیه برخدا، صبر و مقاومت و حرکت در مسیر نظام و ولایت رهبری داشته باشید.
رییس دفتر شورای نگهبان قانون اساسی در کرمانشاه بیان کرد: 9 دی هرسال، سالگرد حماسه مردم و به حق از ایام الهی است که باعنایت الهی، شور و شعور مردم حق طلب و با بصیرت به اندیشه های مقام معظم رهبری، بپا خاستند و گمراهان را از ظلمات بی بصیرتی به نور بصیرت رهنمون ساختند و این روز در کشور ماندگار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب نیز گفت: فتنه گران در روز عاشورای حسینی سال 88، به ساحت مقدس امام حسین (ع)، عاشورا و امام بزرگوار اهانت کردند و در این میان با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم به خیابان ها آمدند و جواب ندای ولی امر مسلمانان را دادند و غائله خاتمه پیدا کرد.
سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی افزود: مردم در روز 9 دی، آن چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا از این همه وحدت و همدلی متحیر شد و دشمنان داخلی و خارجی که قصد داشتند مردم را در مقابل نظام قرار بدهند، ناامید شدند.
وی بیان کرد: 9 دی تجلی وحدت و همدلی مردم و حرکت در سایه وعده های الهی بود که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را رقم زد.
وی گفت: با وحدت و همدلی مردم و مسئولان، دشمنان داخلی و خارجی نمی توانند کوچکترین ضربه ای به نظام اسلامی وارد کنند.
مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی سال 88 (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده های ایثارگران، مقام های لشکری و کشوری و مسئولان محلی سرپل ذهاب و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در محل سرسرا ی ورزشی احرار این شهرستان برگزار شد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.