سردار سرتیب پاسدار عابدین خرم روز پنجشنبه در آئین میثاق با شهدا در مزار شهدای ارومیه که همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: امروز توصیه های شهدای دفاع مقدس که بر گرفته از فرهنگ عاشورایی بوده در کشورهای یمن، عراق، سوریه، بحرین و غیره سرمشق قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه راه شهدا همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در زمان حاضر یک جوان مسیحی تحت تاثیر فرهنگ عاشورایی، عکس شهید حججی را در سینه خود می زند و اعلام می کند که این شهید الگوی من است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نباید به این مسئولیت ها دل به بندیم و از شهدا غافل شویم، افزود: نباید کاری کنیم که ذره ای از اعتقاد و ایمانمان کاسته شود.
وی اضافه کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس به فرمام امام خمینی (ره) لبیک گفتند، خون را برای دفاع از اسلام، دین و قرآن نثار کردند.با رفتار و کردارشان فرهنگ عاشورایی را در عصر حاضر ترجمه کردند.
وی اظهار کرد: امروزه فتنه جدیدی به وجود آمده است و برخی از بی دینان با پرچم الله و شعار اسلامی به میدان آمدند و در این راه فتنه افکنی می کنند.
سردار خرم با اشاره به بوسه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تابوت شهید حججی، افزود: عظمت حضور مردم در تشییع این شهید و بوسه رهبری یک پیام برای دشمنان انقلاب اسلامی دارد و آن اینکه راه شهدا همچنان ادامه دارد.
سردار خرم گفت: آرامش، امنیت، عزت و سربلندی، اخلاص، وحدت و همدلی جمهوری اسلامی در زمان حاضر در سایه نثار خون های پاک شهدامحقق شده است.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی در کنار تقدیم 12 هزار شهید و 18 هزار جانباز، 2 هزار آزاده سرافراز نیز در راه دفاع از کیان اسلامی دارد.
6009/3072
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.