محمودرضا مرادی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از 40 روز خدمات رایگان و حتی بدون استفاده از دفترچه از ابتدای دی ماه روند پذیرش بیماران به حالت عادی برمی گردد.
وی از مردم خواست از این پس با در دست داشتن دفترچه درمانی برای درمان به مراکز مراجعه نمایند و از ابتدای دی ماه فرانشیزعادی برابر طرح تحول نظام سلامت که برای شهرنشینان 10درصد و برای روستائیان 5درصد است از آنان اخذ می گردد.
وی با اشاره به اینکه با دستور و نظر مساعد وزیر بهداشت، دفترچه های بیمه سلامت به صورت استثناء در بخش های خصوصی مناطق زلزله زده نیز معتبر خواهد بود افزود: برابر توافق به عمل آمده با سازمان های بیمه گر جهت رفاه حال مردم، سقف نسخه ویزیت پزشکان این مناطق نیز حذف و مقرر گردید که در پرداخت مطالبات آنان تسریع شده و به صورت ماهیانه پرداخت شود.
مرادی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی همه جانبه برای خدمت به مردم تلاش کرده و در 40 روز اخیر تمام خدمات بهداشتی، درمانی، تشخیصی، دارویی، بستری، جراحی و سایر موارد خود را بدون هیچ سقفی به طور رایگان ارایه کرده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.