امیدرضا بیگی روز یکشنبه در حاشیه اجرای این برنامه که در دبستان شاهد قصرشیرین برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر از ابتدای وقوع زلزله تاکنون در کنار زلزله زدگان هستند و فعالیت های بسیاری را در خدمات رسانی به مردم زلزله زده انجام داده اند.
وی اظهارکرد: جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر قزوین از دوشنبه هفته گذشته با حضور در مناطق زلزله زده شهری و روستایی قصرشیرین در جمع دانش آموزان حضور پیدا کردند و به کمک رسانی و یاری زلزله زدگان پرداختند.
وی بیان کرد: اجرای برنامه های شاد، بازی با کودکان، اجرای مسابقه و سرگرمی و نمایش عروسکی از برنامه هایی بوده که امروز در تعدادی از مدارس قصرشیرین برای حمایت روانی و روحیه دادن به کودکان آسییب دیده در زلزله اخیر اجرا شد.
وی اضافه کرد: این گروه از امدادگران استان قزوین در جمع دانش آموزان روستایی و شهری با توزیع هدایا و اجرای برنامه های شاد، نقش مهمی در شاد کردن روحیه کودکان آسیب دیده ایفا کردند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 521 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
قصرشیرین سه هزار و 800 دانش آموز دارد که در 48 مدرسه شهری و روستایی تحصیل می کنند.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.