به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار بهمن ریحانی روز جمعه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده و روند نصب کانکس برای زلزله زدگان اظهار داشت: طی مدت زمان پیش بینی شده 45 روزه تا 2 ماه اسکان موقت با کانکس برای زلزله زدگان انجام خواهد شد.
وی با اشاره به پیش بینی هشت هزار اسکان موقت با کانکس در روستاهای زلزله زده گفت: آمادگی ساخت و نصب 14 هزار کانکس توسط سپاه پاسداران در منطقه وجود دارد.
فرمانده سپاه کرمانشاه با تقدیر از کمکهای خیران گفت: علاوه بر هشت هزار کانکس پیش بینی شده تاکنون حدود 500 کانکس از محل اهدا خیران به مناطق زلزله زده ارسال شده که ایجاد فوندانسیون و سکوبندیها برای آنها نیز انجام می شود.
وی با توصیه هایی در خصوص چگونگی کیفیت کانکسهای ارسالی اظهار داشت: تمامی کانکس هایی که توسط سپاه پاسداران در منطقه نصب می شوند 'ساندویچ پانل' هستند. یعنی علاوه بر مقاومت کششی در برابر زلزله، عایق حرارتی و ضد نفوذ آب و حشرات موذی هستند و ضد اشتعال نیز می باشند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 505 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.