به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان بانک های عامل این شهرستان، افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهوری و مسئولان کشور، در خدمات رسانی بیشتر به مردم زلزله زده است و باید با رفع قوانین دست و پاگیر اداری، روند احداث و بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده و با خسارت دیده را تسریع ببخشیم.
وی با بیان این که مردم قصرشیرین در هشت سال جنگ تحمیلی سختی های زیادی را متحمل شدند، اظهارداشت: بازسازی خانه هایی که در اثر زلزله اخیر تخریب شده اند، باید در کمترین زمان ممکن کار آنها به سرانجام برسد.
فرماندار قصرشیرین بیان کرد: تشکیل پرونده بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در روستاها، توسط بنیاد مسکن استان تهران که در منطقه حضور دارد، صورت می گیرد و از این رو مردم به دستگاه دیگری مراجعه نکنند.
اکبری با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما در شرایط فعلی، تامین کانکس مورد نیاز است، اضافه کرد که کار ارزیابی واحدهای مکسونی خسارت دیده ناشی از زلزله زاخیر در مناطق روستایی به اتمام رسیده و در مناطق شهری هم تا پایان هفته تکمیل می شود.
وی از آغاز کار بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده ناشی از زلزله اخیر در روستای شیرین آب از توابع این شهرستان در روز گذشته خبر داد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون 456 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.