به گزارش ایرنا، روستای ده رش بازان در زلزله اخیر صد درصد تخریب شد، که امروز با پیگیری مسئولان و همکاری خیران در کانکس اسکان موقت یافتند.
کانکس های اهدایی به اهالی این روستا مجهز به وسایل گرمایشی و سرویس های بهداشتی است.
روستای ده رش با حدود 50 نفر جمعیت در جنوب شهرستان جوانرود قرار گرفته است.

** بازدید نماینده اورامانات از روستاهای زلزله زده بخش کلاشی
نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی به اتفاق اعضای شورای شهر و شهردار جوانرود روز شنبه از تعدادی از روستاهای بخش کلاشی جوانرود بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مناطق زلزه زده از جمله روستاهای بیوند سفلی و علیا، بیوله، سید مراد و شروینه قرار گرفت.
شهاب نادری در این بازدید گفت: زلزله اخیر خسارات فراوانی به جای گذاشت به طوری که به 90 درصد مناطق روستایی و 60 درصد مناطق شهری شهرستان جوانرود آسیب جدی وارد شد.
وی با قدردانی از حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده و کمک های مردم کشورمان به زلزله زدگان افزود: با توجه سردسیر بودن منطقه و برودت هوا کانکس برای اسکان موقت از نیازهای ضروری زلزله زدگان است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون 456 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.