ناصر محمدصالحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محدثه آقایی و هامون درفشی پور کاراته کاهای کرمانشاهی هستند که به رقابت های لیگ جهانی اعزام شده اند.
وی ادامه داد: آقایی نماینده وزن به اضافه 68 کیلوگرم بانوان ایران و درفشی پور نیز نماینده وزن 67- کیلوگرم ایران در رقابت های لیگ جهانی خواهند بود.
محمدصالحی افزود: رقابت های لیگ جهانی کاراته وان (سری A) در روزهای شنبه و یکشنبه چهارم و پنجم آذر به میزبانی شهر اوکیناوا ژاپن برگزار خواهد شد.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه یادآور شد: در این رقابت ها بیش از 783 کاراته کا از 67 کشور دنیا حضور دارند و در اوزان مختلف با یکدیگر رقابت می کنند.
وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت کاراته کاهای اعزامی کرمانشاه به لیگ جهانی گفت: خوشبختانه هر 2 ورزشکار از شرایط روحی و آمادگی خوبی برخوردار و شانس زیادی برای کسب مدال دارند.
محمدصالحی افزود: محدثه آقایی چند ماه قبل در مسابقات کاراته همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی آذربایجان برگزار شد توانست مدال برنز کسب کند.
وی یادآوری کرد: همچنین درفشی پور نیز در مسابقات بین المللی جام وخدت و دوستی توانست با شکست تمامی رقبا مدال طلا را بدست آورد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.