محمدحسین محبی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقه نخست خود برابر حریفی از ژاپن قرار گرفت و توانست به سختی با نتیجه '2 بر یک' صاحب برتری شود.
وی ادامه داد: در دور دوم رقابت ها، زارع موفق شد حریفی از اتریش را با نتیجه '10 بر صفر' مغلوب و راهی دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی شود.
محبی یادآوری کرد: در این مرحله کشتی گیر کرمانشاهی با ورزشکاری از هند مسابقه داد که در این دیدار هم موفق شد '10 بر سه' حریف خود را شکست دهد.
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه زارع پس از سه پیروی متوالی در دیدار نیمه نهایی به مصاف کشتی گیر آمریکایی رفت، افزود: در این دیدار حریف آمریکایی قدرتمندتر ظاهر شد و با نتیجه '12 بر یک' کشتی گیر کرمانشاهی را شکست داد.
وی تصریح کرد: در دیدار رده بندی ملی پوش وزن 76 کیلوگرم ایران به مصاف نماینده اوکراین رفت و با برتری '3 بر یک' توانست به مدال برنز رقابت های جهانی دست پیدا کند.
محبی یادآوری کرد: در پایان این رقابت ها تیم کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز و با 53 امتیاز مقام چهارم رقابت های جهانی 2017 را کسب کرد.
وی گفت: تیم ایران امسال بهتر از مسابقات سال گذشته که مقام هشتم را کسب کرده بود ظاهر شد و چهار پله صعود داشت.
در پایان این رقابت ها تیم های روسیه، آمریکا و آذربایجان به ترتیب اول تا سوم شدند.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.