به گزارش ایرنا، جمشید تقی زاده روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی در اداره کل بهزیستی کرمانشاه افزود: پس از وقوع حادثه زلزله، سازمان تأمین اجتماعی موظف شد با قید فوریت و مرکزیت کرمانشاه نسبت به بستری حادثه دیدگان اقدام کند.
وی عنوان کرد: سازمان بهزیستی به خوبی توانسته در مناطق زلزله زده با اعزام گروهی از روانشناسان در کاهش آلام حادثه دیدگان عملکرد خوبی داشته باشد.
معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین با اشاره به موضوع خسارت وارد شده به واحدهای تولیدی، از تنفس بیمه اجتماعی برای 2 سال این واحدها خبر داد.
تقی زاده همچنین از ارسال 155 کامیون تریلر کمک از سوی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های دیگر با محوریت کرمانشاه به مناطق زلزله زده خبر داد.
زلزله ای به قدرت 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه روی داد که 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم بر جای گذاشت.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.