استاندار کرمانشاه گفت: آماده‌سازی مدارس قصرشیرین باید تا دوشنبه هفته آینده به اتمام برسد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ‌قصرشیرین اظهار داشت: بحران، ساعت و ‌وقت و تاریخ نمی‌شناسد.‌ به محض رخ دادن، باید همه باهم و درکنار هم، آن را در حداقل زمان ممکن حل و فصل کنیم تا مردم زودتر به آرامش برسند.

وی افزود:️ همین فشار و سختگیری ای که من نسبت به مدیران استان برای سرعت در خدمترسانی دارم، مقامات بالاتر از جمله رییس جمهور و وزیر کشور نسبت به من دارند. همه باید پاسخگو باشیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مشکل آب شرب قصرشیرین باید تا فردا (جمعه) حل شود، افزود: نوسازی مدارس به سرعت مدارس شهرستان قصرشیرین را آماده بازگشت دانش آموزان کند. آماده سازی مدارس قصرشیرین باید تا دوشنبه هفته آینده به اتمام برسد. بازگشت دانش آموزان به مدارس، در نشاط جامعه حادثه دیده موثر است.

 

بازوند افزود: در امداد و نجات به‌ویژه بعد از اضافه شدن بالگردها، عملکرد بسیار مطلوب بوده است. در مدیریت انتقال چادرها از انبار تا مقصد، مشکلاتی بوده که اغلب حل شده اند. مشکل کمبود چادر نداریم.

وی با اشاره به اینکه️ در مدیریت بحران، هر مدیری باید بتواند مشکل خود را پیگیری و حل کند، گفت: ️ مصوب شدن، تخصیص اعتبار و تامین نقدینگی تسهیلات مناطق زلزله زده در هیئت دولت آن هم طی تنها یک روز، در تاریخ بودجه ای کشور بی‌سابقه بوده است که این موضوع نشان دهنده علاقه ویژه رئیس جمهور و دولت محترم به مردم استان کرمانشاه است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.