به گزارش ایرنا ، سردار غلامحسین غیب پرور روز پنجشنبه در جلسه رسیدگی به روند امداد رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب برگزار شد، افزود: حضور نیروهای بسیج و سپاه در روستاهای سرپل ذهاب برای امداد رسانی به زلزله زدگان پررنگ است و این امر همچنان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به وسعت خرابی ها در دشت ذهاب، هم اکنون تمرکز برنامه ها معطوف خدمت رسانی به روستاییان این منطقه است.
وی تصریح کرد: همیاری مردم و مسئولان در خدمت رسانی به زلزله زدگان در نوع خود بی نظیر است و زلزله سرپل ذهاب نقطه عطفی در ایجاد وحدت و همدلی ملی در خدمت رسانی به زلزله زدگان است.
رییس سازمان بسیج مستضعین ادامه داد: مایجتاج عمومی و کالاهای اساسی به میزان کافی تهیه و به سرپل ذهاب ارسال شده و نیروهای بسیج و سپاه در حال توزیع این اقلام میان زلزله زدگان هستند.
سردار غیب پرور اضافه کرد: نیروی بسیج نیز همگام با دیگر نیروهای امدادی و ارتشیان با تمام توان و امکانات در خدمت زلزله زدگان منطقه هستند.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
براساس آخرین آمارهای اعلام شده، 432 نفر دراین زلزله جان باخته و 7817 نفر نیز مصدوم شدند.
به گفته معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، حدود 31 هزار واحد مسکونی شهرستان سرپل ذهاب در حادثه زلزله دچار تخریب و خسارت کلی و جزیی شده اند.
7079/7399/8066 **1625
خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی **انتشار: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.