فرامرز اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا افزود: با توجه به قطعی آب شرب، بسته های آب معدنی از سوی خودروهای سیار در حال توزیع است تا از این طریق بخشی از آب مصرفی مردم تامین شود.
وی از تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهرستان برای برقراری مجدد آب آشامیدنی این شهر خبر داد.
وی گفت: با توجه به پس لرزه های شدید و حضور مردم در فضای باز و اسکان آن ها در کپرهای دست ساز و چادرهای مسافرتی، خواستار تامین چادر از سوی جمعیت هلال احمر برای اهالی این شهرستان شد.
فرماندار قصرشیرین افزود: روستاهای مسیر سرپل ذهاب به قصرشیرین از جمله شیرین آب، فتاح بگ و سایر روستاهای این مسیر دچار آسیب و تخریب کامل شده اند و کمک رسانی به مردم این روستاها نیز در حال انجام است.
اکبری اظهار داشت: آخرین آمار کشته و زخمی های این شهرستان را پنج کشته و 40 زخمی بیان کرد.
وی گفت: چندین محموله کمک های مردمی برای تامین اقلام ضروری مردم قصرشیرین در حال دریافت است که بلافاصله نسبت به توزیع آن در بین مردم نیازمند اقدام می شود.
به گزارش ایرنا به نقل از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند که تاکنون بیش از 400 کشته و 7 هزار و 156مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد،37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
3012/7079/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی**انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.