به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار بهمن ریحانی روز سه شنبه اظهار کرد: این مقدار مواد غذایی که شامل کنسرو، نان، آب معدنی و ... می شود توسط 40 خودروی باری به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
وی تصریح کرد: طبق هماهنگی های انجام شده امداد رسانی به زلزله زدگان در روستاها بر عهده نیروهای سپاه پاسداران و بسیج است.
سردار ریحانی در ادامه از برپایی بزرگترین بیمارستان صحرایی که توسط سپاه ساخته شده در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این بیمارستان تخصصی ترین خدمات پزشکی به حادثه دیدگان ارائه می شود.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه ادامه داد: امداد رسانی ها نظم خاصی پیدا کرده و اسکانهای موقت با چادر نیز در حال انجام است.
وی یادآوری کرد: گردان های مهندسی و رزمی سپاه، ماشین آلات عمرانی و حمل نقل با اولویت شدت خسارات در منطقه حضور دارند و مشغول آواربرداری می باشند.
سردار ریحانی در پایان گفت: فرماندهان ارشد سپاه پاسداران نیز از ساعات اولیه وقوع زلزله برای فرماندهی روند امداد رسانی در منطقه حضور پیدا کرده اند و خدمات رسانی به خادثه دیدگان همچنان ادامه دارد.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 400 کشته و بالغ بر 7500 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده که از جمله آن می توان به تحریب کلی 12 هزار واحد مسکونی و آسیب دیدگی بیش از 15هزار واحد دیگر اشاره کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.