افشین کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زلزله شب گذشته در این شهرستان فقط 35 مصدوم سرپایی داشته است ضمن اینکه در بیمارستان این شهر 440 نفر از بیماران اعزامی از شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب پذیرش شده اند.
وی با اشاره به تخریب بخشی از بیمارستان اسلام آبادغرب گفت: خود بیماران به دلیل احساس نشدن امنیت حاضر نشدند که زیر سقف بیمارستان باقی بمانند لذا با کمک سپاه، بسیج و هلال احمر تعدادی چادر در محوطه بیمارستان نصب شد و مداوای بیماران در زیر این چادرها انجام می شود.
کریمی همچنین در خصوص تخریب مسکن مهر این شهر نیز گفت: یکی از بلوک های مسکن مهر شرف آباد که خالی از سکنه نیز بود تخریب شد ضمن اینکه تعدادی ساختمان نیز در داخل شهر درصدی تخریب شده اند.
وی قطعی برق، آب و تلفن را در این شهرستان موقتی و مربوط به ساعات اولیه زلزله عنوان کرد و گفت: هم اکنون بخش بیشتر این مشکلات مرتفع شده است ضمن اینکه مراکز توزیع بنزین و سی ان جی نیز فعالند.
کریمی همچنین از باز بودن تمام راه های ارتباطی این شهرستان خبر داد.
طبق اعلام سازمان مدیریت بحران استان کرمانشاه تا ساعت هشت صبح امروز (دوشنبه) تعداد کشته های زلزله در استان به بیش از 210 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از یک هزار و 600 نفر فراتر رفته است.
7457/8066 خبرنگار:جواد الماسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.