شهردار لاهیجان عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری مانور آمادگی مدیریت بحران شهری لاهیجان به ایرنا اظهار داشت: در این مانور تعداد ٢٠ دستگاه از خودروهای سبک و سنگین شهرداری لاهیجان و همچنین یک اکیپ هلال احمر، امداد، گاز ، راهور و تعداد ١٠ دستگاه خودروهای آفرود از میدان سپاه پاسداران این شهر عملیات فرضی حرکت خود را آغاز کردند.
مسعود کاظمی افزود: هدف ما آرامش بخشی به شهروندان در حوادث مختلف است که با تشکیل تیمی متخصص در ستاد مدیریت بحران شهرداری و با برگزاری کلاس های آموزشی تلاش می شود که نیروهای این ستاد همواره آمادگی خود را حفظ کنند و در مواقع بحرانی بموقع وارد عرصه شده تا بتوانند به شهروندان لاهیجانی خدمت رسانی انجام دهند.
در این مانور که با حضور نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد؛ نیروها و خودروهای ستاد بحران با استقبال شهروندان همراه شدند.
فرماندار لاهیجان اظهار داشت: مردم باید بدانند که در بارش شدید باران اخیر اگر کمترین آبگرفتگی و خسارت در شهر مشاهده شد این تصادفی نبود بلکه حاصل اقدامات خوبی بود که از سوی شهرداری و شورا انجام گرفت تا شهروندان با مشکلی مواجه نشوند.
سید محمد احمدی افزود: در خرید تجهیزات از منطقه آزاد انزلی برای شهرداری محدودیت های قانونی وجود دارد که تلاش می کنیم با کمک استاندار ، این موانع برطرف و از ظرفیت منطقه آزاد بتوان استفاده کرد.
لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:نظرپور**انتشاردهنده:کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.