محمد سهراب بیگ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دنیا محمدی، امیرمحمدفتاح پور و محمدصدیق حشمتیان سه قایقران کرمانشاهی هستند که به ترتیب به اردوی تیم اسلالوم بانوان در رده سنی جوانان و کانوپولوی آقایان در رده سنی بزرگسالان راه یافتند.
وی ادامه داد: اردوی تیم اسلالوم دختران ایران با حضور محمدی قایقران کرمانشاهی که در بخش کانو کانادایی حضور دارد، از امروز هفتم آبان در دریاچه آزادی تهران آغاز شده و تا نوزدهم همین ماه ادامه پیدا می کند.
سهراب بیگ گفت: تیم ملی اسلالوم دختران ایران خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان که دی ماه امسال برگزار می شود، آماده می کند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه همچنین از سیما عروجی و شقایق سیدیوسفی به عنوان مربیان تیم ملی اسلالوم دختران ایران در رده سنی جوانان یاد کرد.
وی در ادامه به اردوی تیم ملی کانوپولوی مردان بزرگسال کشور نیز اشاره و اظهار کرد: این اردو که آخرین مرحله آن می باشد از فردا (هشتم آبان) با حضور هشت قایقران آغاز می شود.
سهراب بیگ ادامه داد: این اردو تا روز 12 آبان ادامه پیدا می کند و سپس ملی پوشان کانوپولوی ایران از جمله فتاح پور و حشمتیان روز 13 آبان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه گفت: مسابقات قهرمانی آسیا قرار است از 15 تا 21 آبان به میزبانی کشور مالزی برگزار شود.
وی در پایان از اشکان صیادی به عنوان سرمربی و مصطفی حق جو به عنوان مربی تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان ایران یاد کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.