ناصر محمدصالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اولین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران در دو بخش آقایان و بانوان با حضور 26 ورزشکار آقا و خانم به زودی آغاز می شود.
وی افزود: اردوی تیم ملی مردان ایران با حضور 14 ورزشکار دعوت شده از جمله احمدی و حیدری دو کاراته کا کرمانشاهی طی روزهای 20 تا 30 فروردین برگزار خواهد شد.
محدصالحی ادامه داد: این مرحله از اردوی تیم آقایان ایران به میزبانی قزوین و در خانه کاراته این شهر برگزار خواهد شد.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه یادآوری کرد: اردوی تیم ملی کاراته بانوان ایران هم از 21 تا 28 فروردین با حضور 12 ورزشکار از جمله آقایی و نجفی در مجموعه شهید کبکانیان تهران برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تیم های ملی کاراته بزرگسالان بانوان و آقایان ایران خود را برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا آماده می کنند.
محمدصالحی گفت: بازی های کشورهای اسلامی در رشته های مختلف از جمله کاراته، اریبهشت ماه در باکو آذربایجان و مسابقات قهرمانی آسیا نیز خردادماه در قزاقستان برگزار می شود.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه در ادامه از فعالیت حدود 17 هزار کاراته در استان خبر داد و گفت: 60 درصد این افراد را ورزشکاران خانم و 40 درصد هم ورزشکاران آقا تشکیل می دهند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه هیات کاراته کرمانشاه در تمامی شهرستان های استان فعال و ورزشکاران زیرنظر مربیان خود در بخش ها و سبک های مختلف در حال فعالیت هستند، ادامه داد: 17 هزار کاراته کرمانشاهی در دو بخش آزاد و کنترلی و در بیش از 40 سبک فعالیت دارند.
محمدصالحی در پایان از حضور 130 داور و 120 مربی کاراته در استان خبر داد و گفت: تقریبا در هر دو بخش مربی و داور نیمی از آنان را آقایان و نیم دیگری را هم بانوان تشکیل می دهند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.