حجت الاسلام رحیم جعفری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی هنری آیت الله خامنه ای سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این طرح با چهار هزار و 500 متر مربع مساحت و با 2 هزار و 700 مترمربع زیربنا، می تواند تحول عظیمی در ارتقای سطح فرهنگ این شهرستان ایجاد کند.
وی بیان کرد: برای ساخت این مجتمع، تاکنون 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و با رفع مشکل تملک این مجتمع و جذب باقی مانده اعتبار، مرحله دوم این طرح در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی از میانگین پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی هنری آیت الله خامنه ای سرپل ذهاب ابراز رضایت کرد و افزود: با توجه به قول مساعد پیمانکار، این طرح در ابتدای سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اضافه کرد که مجتمع فرهنگی هنری آیت الله خامنه ای سرپل ذهاب از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان در سال 90 است.
حجت الاسلام جعفری ادامه داد: مجتمع فرهنگی هنری آیت الله خامنه ای سرپل ذهاب شامل سالن اجتماعات پنج هزار نفره، سالن تئاتر 200 نفره و دارای مکان های متعددی برای تمرین گروه های مختلف هنری است.
وی گفت: با توجه به قول مساعد پیمانکار مبنی بر افتتاح این طرح در نیمه نخست سال آینده ، تلاش می شود تجهیزات داخلی مورد نیاز آن از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شود.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.