فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: از مخفیگاه‌متهمان مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر صنعتی و سنتی بسته‌بندی شده و آماده فروش کشف شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تدابیر اتخاذ شده و همچنین پاسخ به درخواست‌ شهروندان در یکی از محله‌های شهر اسلام آبادغرب در خصوص برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر، تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدامات خود را در این خصوص آغاز کرده و طی 24 ساعت گذشته موفق به شناسایی یک باند هشت نفره توزیع مواد مخدر در محدوده مذکور شدند. 

 سرتیپ‌نیا افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که بنابر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و تیم‌های عملیاتی شب گذشته برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند. 

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده مخفیگاه متهمان محاصره شده و در این عملیات سر باند و هفت نفر از اعضای این باند که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهر فعالیت داشتند در مخفیگاه‌شان در حال بسته‌بندی مواد مخدر بودند، دستگیر و مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد. 

وی در خاتمه گفت: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل شدند، که پس از بازجویی‌های فنی و جمع‌آوری مدارک و دلایل تحویل مقام قضایی شدند که سر کرده باند با فرار بازداشت موقت و سایر اعضا با قرارهای وثیقه مناسب راهی زندان شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.