به گزارش خبرنگار ایرنا، این کتاب با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، علی جنتی عضو شورای نظارت بر صدا و سیما، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه و حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید اشرفی اصفهانی و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم رونمایی شد.
فرزند شهید آیت الله اشرفی اصفهانی در این مراسم گفت: امروز جوانان و نسل جدید از شهدای محراب به ویژه شهید آیت الله شهید اشرفی اصفهانی چیزی نمی دانند.
حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی افزود: مقصر اصلی اینکه جوانان ما شهدای محراب و دیگر شهدای گرانقدر را نمی شناسند، صدا و سیما است.
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما نیز در این مراسم، آیت الله اشرفی اصفهانی را فقیهی بزرگ خطاب کرد و اظهار داشت: این شهید محراب با شهادت خود چراغی را روشن کرد که هنوز نیز از انوار آنها استفاده می شود.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: پس از 34 سال از شهادت شهید اشرفی اصفهانی نور ایشان همچنان مردم‌ را به راه راست هدایت می کند.
جنتی گفت: آیت الله اشرفی اصفهانی پیش از انقلاب تلاش های بسیاری برای پیروزی انقلاب کرد و در صف نخست مبارزان قرار داشت.
آیت‌الله عطاالله اشرفی اصفهانی، امام جمعه وقت کرمانشاه در 23 مهر ماه 1361 توسط یکی از عوامل منافقین در محراب نماز جمعه کرمانشاه مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.