به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم ورزشی استان در هفته گذشته نایب قهرمانی تیم 2 نفره بدمینتون دختران کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور بود که مائده عزیزی و عسل احمدپور با قبول شکست در دیدار فینال برابر تیم دو نفره تهران بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.
در این مسابقات 50 ورزشکار در قسمت تک نفره و 16 تیم در بخش 2 نفره از 19 استان کشور در این رقابت ها حضور داشتند.

** بازگشت قهرمان ووشوی جهان به کرمانشاه
مریم هاشمی قهرمان ووشوی جهان، شامگاه یکشنبه (16 مهر) در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان از طریق فرودگاه شهید اشرفی وارد کرمانشاه شد.
مدیرکل و جمعی از معاونان ورزش و جوانان استان، رئیس هیات ووشو کرمانشاه، شهردار و جمعی از اعضای شورا و تعدادی از مردم به همراه خانواده مریم هاشمی از جمله افرادی بودند که به استقبال قهرمان ووشوی جهان رفتند.
به محض ورود هاشمی به سالن فرودگاه، وی به شدت مورد تشویق قرار گرفت و حاضران با سردادن شعارهایی از قهرمان چهار دوره مسابقات جهانی استقبال کردند.

** تیم های وودبال آقایان و بانوان کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند
نایب رئیس هیات گلف استان کرمانشاه از اعزام تیم های وودبال آقایان و بانوان استان به رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور در تبریز خبر داد و گفت: از استان کرمانشاه نیز هشت ورزشکار به رقابت ها اعزام شده است، گفت: چهار نفر آن ها در بخش آقایان و چهار نفر نیز در بخش بانوان هستند.
مهدی جوکار با اشاره به اینکه رئیس انجمن وودبال کرمانشاه یادآوری کرد: پوریا همتی، سروش بوجاری، آرش شیرویه زاد و علی علی آبادی نفرات تیم آقایان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور را تشکیل می دهند.
وی همچنین به ترکیب تیم بانوان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: اسماء رحیمی، درسا عبدی، زهرا نامدار زنگنه و مهگل پورطهماسبی تیم منخب بانوان استان هستند.

** پنج قایقران کرمانشاهی عازم رقابت های آب های آرام قهرمانی آسیا شدند
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از اعزام پنج قایقران کرمانشاهی به رقابت های آب های آرام قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: هیوا افضلی، فاطمه کرمجانی و سمایاسمی در بخش بانوان و علی اجاقی و محمدطاهر حسینی افشار در بخش آقایان قایقرانان کرمانشاهی اعزام شده به رقابت های قهرمانی آسیا هستند.
محمد سهراب بیگ تصریح کرد: این ورزشکاران در ماده های مختلف از جمله 200 متر و 500 متر تیمی و انفرادی برای کشورمان پارو می زنند.
وی افزود: رقابت های آب های آرام قهرمانی آسیا از 23 تا 26 مهرماه در شهر شانگهای چین برگزار خواهد شد.

** توقف بعثت کرمانشاه مقابل گیتی پسند اصفهان
در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم بعثت کرمانشاه در دیداری خارج از خانه مقابل گیتی پسند اصفهان با نتیجه '2 بر 2' متوقف شد.
تیم بعثت با این تساوری 10 امتیازی و در مکان چهارم جدول رده بندی گروه سوم قرار گرفت و گیتی پسند نیز با 2 امتیاز به قعرنشینی خود ادامه داد.

** تکواندوکاران کرمانشاه به مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور اعزام شدند
رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه از اعزام تیم منتخب هشت نفره استان به رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور در تهران خبر داد و اظهار کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با عنوان جام سفیر کره جنوبی در روزهای 20 و 21 مهر در تهران برگزار می شود.
مهدی همتی ادامه داد: پویا شکری در وزن 54- کیلوگرم، امیرحسین حسینی افخم در وزن 58- کیلو، آرمان امیریان در وزن 63- کیلو، محمد گودرزی در وزن 68- کیلو، محمد صادقی راد در وزن 74- کیلو، امیر رضا ایلخانی در وزن 80- کیلو، امیر رضا رضائی در وزن 87- کیلو و کوروش صدیقی در وزن 87+ کیلوگرم نفرات اعزامی تیم کرمانشاه به مسابقات قهرمانی تکواندو کشور را تشکیل می دهند.

** راهیابی قایقران کرمانشاهی به مرحله فینال روئینگ جوانان آسیا
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: هانیه بیداد ورزشکار کرمانشاهی موفق شد به فینال رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا راه پیدا کند.
محمد سهراب بیگ اظهار داشت: مرحله نیمه نهایی رقابت های روئینگ تک نفره قهرمانی آسیا صبح امروز (21 مهر) برگزار شد و بیداد توانست با کسب مقام دوم، ضمن عبور از خط پایان، راهی دیدار فینال شود.
وی با بیان اینکه این بانوی قایقران کرمانشاهی فردا شنبه (22 مهر) برای کسب مدال باید به مصاف 9 ورزشکار دیگر برود، گفت: بیداد در مرحله مقدماتی توانسته بود با کسب مقام اول راهی دور نمیه نهایی مسابقات روئینگ جوانان آسیا شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.