به گزارش خبرنگارایرنا، حجت الاسلام مجید صفدری روز شنبه با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس و دیگر مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: یکی از مهمترین سازمان ها و مجموعه هایی که امنیت داخل کشور و شهرها را که وظیفه بسیار سنگین و مهمی می باشد تامین می کند، به عهده نیروی انتظامی است.
وی با بهره گیری از فرمایش های مقام معظم رهبری گفت: ایجاد ناامنی از اهداف کوتاه مدت دشمنان انقلاب اسلامی است که ما با تلاش و کوششی که آن را به دست آورده ایم با همان تلاش آن را حفظ می کنیم.
امام جمعه سنقر و کلیایی ضربه زدن به اقتصاد را از اهداف میان مدت دشمنان داخلی و خارجی برشمرد و گفت: عمل به شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، این نقشه شوم را نیز خنثی خواهد کرد و با ایجاد بستر تولید و اشتغال، امنیت اقتصادی رقم خواهد خورد.
حجت الاسلام صفدری افزود: هدف نهایی و بلندمدت دشمن این است که می خواهند نظام اسلامی نباشد، چون می دانند تا زمانی که قانون اساسی ما براساس قرآن و نظام الهی وجود دارد آنها به هدف خود نخواهند رسید و مسئولان هم با هوشیاری، هرگز فریب دشمن را نخواهند خورد و در راه اسلام، قرآن و شهدا ثابت قدم و استوار خواهند ماند.
تشریح فعالیتهای نیروی انتظامی شهرستان توسط سرهنگ احمدی فرد فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی و تقدیر از ماموران فعال با عنوان ساعی با اهدا لوح تقدیر از دیگر برنامه های صبحگاه مشترک در سنقرو کلیایی بود.
شهرستان سنقر و کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.