به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد همتی روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گیلانغرب که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد ، افزود: به واسطه تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح و تعامل بسیار مطلوب اعضای شورای تامین، امنیت پایداری در مرزهای کشور به ویژه مرزهای غربی حاکم است.
وی امنیت موجود در نوار مرزی گیلانغرب را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: رسالت خطیر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش در کشور بی بدیل است.
وی بیان کرد: هفته نیروی انتظامی در واقع بهانه ای است برای قدردانی از زحمات عزیزانی که نعمت امنیت و آسایش جامعه را با مجاهدت های خاموش خود ایجاد می کنند.
فرمانده انتظامی گیلانغرب هم در سخنانی گفت: تعامل بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و مجموعه شورای تامین و همچنین دستگاه قضایی شهرستان برقرار است.
سرهنگ سلیم سلیمی اضافه کرد که در 6 ماهه نخست امسال در نتیجه تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی، علاوه بر کاهش چشمگیر جرائم مختلف، کشف سرقت ها هم در این شهرستان از افزایش 75 درصدی برخوردار بوده است.
وی اظهار کرد: در این مدت جرائم خشن نیز در شهرستان نداشته ایم و 73 درصد از پروند های قضایی محول شده نیز در کلانتری ها با تمهیدات مجموعه همکاران انتظامی به سازش منجر شده است.
وی مردم محوری و مشارکت مردم را از اهداف ویژه نیروی انتظامی ذکر کرد و گفت: بدون حضور مردم بی شک امنیتی ایجاد نخواهد شد.
در پایان این آیین از 11 تن از نیروهای برتر پایور و ساعی و خانواده های شهدای انتظامی با اهدای لوح قدردانی شد.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.
7079/7398/3033 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور **انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.