به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم ورزشی استان در هفته جاری درخشش دوندگان استان در رقابت های لیگ طلایی کشور با کسب عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی در ماده های مختلف بود.
براین اساس و در ماده های سه هزار متر با مانع و پنج هزار متر، حسین کیهانی عنوان قهرمانی را کسب کرد و همایون همتی نیز در ماده سه هزار متر با مانع نایب قهرمان شد و در 1500 متر نیز به مقام سوم دست یافت.
در رقابت های ماده 100 متر نیز محمدچشمه زار توانست بر سکوی نایب قهرمانی قرار گیرد و در ماده 200 متر نیز دومین مقام نایب قهرمانی خود را کسب کرد.
در ماده 800 متر نیز پژمان یارولی دیگر دونده کرمانشاهی مقام سوم را از آن خود کرد و در رقابت های ماده 110 متر با مانع نیز آرمین سبحانی با زمان 15 ثانیه و 2 صدم ثانیه مقام نایب قهرمانی را بدست آورد.

**ندا شهسواری به مسابقات پینگ پنگ آزاد جهانی اعزام می شود
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه از اعزام 'ندا شهسواری' به رقابت های پینگ پنگ آزاد جهانی در کشور بلژیک خبر داد و گفت: این رقابت ها در روزهای 9 تا 13آبان برگزار می شود.
بهرام کنجوری با بیان اینکه بانوان ملی پوش پینگ پنگ ایران خود را برای مسابقات 2018 جهان که به میزبانی سوئد برگزار می شود، آماده می کنند، از فاطمه کیوانی به عنوان سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران یاد کرد.

** مریم هاشمی قهرمان ووشوی جهان شد
در رقابت های ووشوی قهرمانی جهان که به میزبانی روسیه برگزار شد، مریم هاشمی بانوی ووشوکار کرمانشاهی توانست مدال طلای وزن منهای 70 کیلوگرم را کسب کند.
هاشمی سانداکار کرمانشاهی در دیدار فینال به مصاف «هرگی باکایدون» دارنده چند مدال جهان و آسیا از فیلیپین رفت و در پایان رقابتی دشوار توانست در 2 راند متوالی بر حریف خود پیروز و مدال طلا را بدست آورد.
وی برای رسیدن به فینال توانست حریفانی از ایتالیا، آمریکا و هلند را از پیش رو بردارد تا با برتری در دیدار فینال چهارمین طلای خود را در رقابت های جهانی بدست آورد.
هاشمی پیش از این در سال های 2011، 2013 و 2015 نیز موفق به کسب مدال طلا شده بود.

** ورزشکار و داور کرمانشاهی عازم رقابت های جهانی گراپلینگ می شوند
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از اعزام ورزشکار و داور کرمانشاهی به رقابت های جهانی گراپلینگ که به میزبانی آذربایجان برگزار می شود، خبر داد و گفت: 'سالار دلفانی' به عنوان ورزشکار وزن 100+ کیلوگرم و 'بهنوش وزیری' به عنوان داور نمایندگان استان در رقابت های جهانی گراپلینگ خواهند بود.
منصور کیانی افزود: اردوی تیم ملی گراپلینگ مردان برای حضور در رقابت های جهانی این رشته به مدت 10 روز از 15 تا 24 مهر و تا زمان اعزام به رقابت های جهانی در محل خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می شود.
وی در ادامه به دعوت از 2 داور بانوی ایرانی برای حضور در مسابقات جهانی گراپلینگ و قضاوت مسابقات بانوان اشاره کرد و گفت: بهنوش وزیری از داوران خوب استان جزو دعوت شدگان است.
کیانی در پایان اظهار کرد: رقابت های جهانی گراپلینگ روزهای 26 تا 29 مهردر شهر باکو کشور آذربایجان برگزار می شود.

** صعود بعثت کرمانشاه به رده دوم جدول لیگ دسته دوم
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با پیروزی 3 بر1 بر خیبر خرم آباد 9 امتیازی شد و توانست به رده دوم جدول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور صعود کند.
در این دیدار حمید ظفری، سامان محرابی و سجاد سیاه کمری برای بعثت و امیر محمدی برای خیبر حرم آباد گلزنی کردند.
تیم بعثت کرمانشاه در هفته ششم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور روز سه شنبه 18 مهر در اصفهان مهمان گیتی پسند تیم قعرجدولی گروه سوم خواهد بود.

** سه قایقران کرمانشاهی در مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا حضور می یابند
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور قایقران کرمانشاهی در مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: محمدصدیق حشمتیان و امیرمحمدفتاح پور در بخش آقایان و سونیا گماری در بخش بانوان، قایقرانان کرمانشاهی هستند که در رقابت های قهرمانی آسیا حضور پیدا می کنند.
محمد سهراب بیگ ادامه داد: پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولوی آقایان از 13 تا 24 مهر و اردوی تیم کانوپولوی بانوان نیز از 14 تا 25 مهر در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.