منصور کیانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: 'سالار دلفانی' به عنوان ورزشکار و بهنوش وزیری به عنوان داور نمایندگان استان در رقابت های جهانی گراپلینگ خواهند بود.
وی افزود: هشت ملی پوش برای حضور در مسابقات جهانی گراپلینگ به اردو فراخوانده شده اند که دلفانی نماینده وزن 100+ کیلوگرم ایران در این رقابت ها خواهد بود.
کیانی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی گراپلینگ مردان برای حضور در رقابت های جهانی این رشته به مدت 10 روز از 15 تا 24 مهر و تا زمان اعزام به رقابت های جهانی در محل خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می شود.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه همچنین از سیروان قصیری، امیرعباس انوری، رامین جهاندار و سید پیام موسوی به عنوان مربیان تیم ملی پراپلینگ مردان ایران یاد کرد.
وی در ادامه به دعوت از 2 داور بانوی ایرانی برای حضور در مسابقات جهانی گراپلینگ و قضاوت مسابقات بانوان اشاره کرد و گفت: بهنوش وزیری از داوران خوب استان جزو دعوت شدگان است.
کیانی در پایان اظهار کرد: رقابت های جهانی گراپلینگ روزهای 26 تا 29 مهردر شهر باکو کشور آذربایجان برگزار می شود.
گراپلینگ سبکی از کشتی آزاد است که ترکیبی از فنون رشته های مختلف از جمله کشتی آزاد، جوجیتسوی برزیلی، لوتا لیور برازیلیا، کشتی کچ، جودو و سامبو در آن اجرا می شود.
هدف این ورزش خاک کردن و به کنترل درآوردن حریف بر روی زمین است تا با استفاده از فنون خفه کردن یا قفل کردن، حریف را به تسلیم واداشت.
7458/3033 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.